Elektryczny piec do sauny - MONDEX KALLA, czarny
Kod produktu: 21202

Elektryczny piec do sauny - MONDEX KALLA, czarny

od 4 222.83 zł
Ceny obowiązują bez kosztów dostawy
szt.:
Czas dostawy
Produkt może mieć nieco inne dopasowanie lub kolor niż pokazany na zdjęciu

KALLA to ścienny piec podłogowy, który zajmuje mało miejsca w saunie. KALLA to idealny wybór do małych saun, gdy chcesz cieszyć się wspaniałą parą i pięknym designem. Dzięki perforowanej obudowie zewnętrznej możesz cieszyć się delikatną, wilgotną parą lub prawdziwą gorącą sauną, polewając wodą różne części pieca. Ponieważ nogi pieca podtrzymują jego ciężar, ściana nie zyskuje dodatkowego ciężaru. Piec można zainstalować osobno lub wbudować w konstrukcję ławy sauny, pozostawiając więcej miejsca na dodatkowe ławy.

Korzyści:

  • Nie jest wymagana minimalna bezpieczna odległość od tyłu; piec można montować bezpośrednio, nawet na ścianach panelowych.
  • Jednostka sterująca zewnętrzna
  • Piec można również zamontować na równi z blatem stołu za pomocą kołnierza montażowego.
  • Długość przewodu jednostki sterującej wynosi 10 metrów; długość przewodu czujnika temperatury wynosi 4 metry.

Kamienie należy zakupić osobno.

Dane techniczne:

Model Moc wyjściowa, kW Wielkość sauny, m3 Pojemność kamienia, kg Waga bez kamieni, kg Przewód, mm2 Wymiary mm
szerokość głębokość wysokość
MONDEX KALLA 6.6 6.6 6 - 9 80 20 5 x 1,5 350

304

1030
MONDEX KALLA 9.0 9 8 - 14

80

20 5 x 2,5 350 304 1030

 

  • Gwarancja (y.) 2
  • Kraj produkcji Finlandia
  • Moc wyjściowa (kW) 6,6 / 9
  • Zalecany rozmiar sauny (m³) 6 - 9 / 8 - 14
  • Wymiary szerokość (mm) 350
  • Wymiary wysokość (mm) 1030
  • Wymiary głębokość (mm) 304
  • Pojemność kamienia max. (kg) 80
  • waga (kg) 20
  • Przewód połączeniowy (mm²) 5 x 1,5 / 5 x 2,5
  • Napięcie zasilania, faza 400 V 3N
  • Bezpiecznik A. 3 x 10 / 3 x 16
  • Bezpieczna odległość do przodu (mm) 100 / 120
  • Odległość bezpieczeństwa od boków (mm) 100 - 120
  • Bezpieczna odległość od górnej powierzchni do sufitu min. (mm) 950 / 970

Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.

Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.

Dostawa jest zawsze dostępna.

Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.

Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.

Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.

Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.

Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.

UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.


Ceny dostawy do domu

Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.

Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).

Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.

Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.

 

Zbiórka towarów

Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.

W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.

Zwrot towaru

Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.

Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:

1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.

2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.

3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]

UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.

Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.

Produkty powiązane

Podobne produkty